Ieškantiems
darbo

Administratorius (-ė) – skolų vadybininkas (-ė)

Administravimas / Sekretoriavimas
Vilnius
Gross atlyginimas:  1200-1500€

Apie klientą

Mūsų klientas – didžiausia pasaulyje statybiniais langų ir durų apkaustais prekiaujanti įmonė, kuri siūlo platų produktų asortimentą langų ir durų gamybai bei profesionaliam montavimui, taip pat nuosavo prekės ženklo gaminius, priedus ir sisteminius sprendimus. Norėdami spėti su laikmečiu, kas dieną ieško užsakymus palengvinančių sprendimų, kokybiškų produktų bei komponentų, stengiasi kurti pridėtinę vertę klientams ir padėti jiems skirtingose rinkose būti vienu žingsniu priekyje.

Šiuo metu įmonė ieško naujo komandos nario (-ės), ADMINISTRATORIAUS (-ĖS) – SKOLŲ VADYBININKO (-ĖS)!

Aprašymas

Šioje pozicijoje Tu būsi atsakinga (-as) už:
  • Įmonės dokumentacijos ir korespondencijos administravimą, darbą su duomenų baze;
  • Biuro tvarkos užtikrinimą bei reikiamų prekių užsakymą;
  • Nuolatinį bendravimą su potencialiais klientais, tiekėjais bei kitais įmonės padaliniais;
  • Kasdienį klientų įsiskolinimų administravimą;
  • Pagalbą įmonės apskaitos skyriui;
  • Įmonės internetinio puslapio, socialinių tinklų, elektroninės parduotuvės kokybišką priežiūrą;
  • Rinkodaros/marketingo įrankių administravimą;
  • Įmonės renginių ir komandinių veiklų organizavimą.

Reikalavimai

Tad, jei Tu:
  • Nuolatos esi kelyje į augimą ir turi didelį norą mokytis,
  • Turi administracinio darbo patirties ir nori šioje pozicijoje didinti žinių bagažą;
  • Gerai komunikuoji (raštu ir žodžiu) anglų kalba;
  • Išmanai ofisines IT sistemas;
  • Moki efektyviai organizuoti, planuoti ir prioretizuoti savo darbus, net jei aplink pokyčiai ir greitas tempas;
  • Kruopštumas, paslaugumas ir atidumas siekiant rezultato – Tavo vizitinė kortelė;

KANDIDATUOK – NEPRALEISK SAVO ŠANSO!

Mes siūlome

Mes Tau siūlome ne tik darbą, mes siūlome tapti mūsų bendruomenės nariu (-e). Taip pat:
  • Įdomų darbą tarptautinėje kompanijoje;
  • Puikias sąlygas Tavo savirealizacijai ir profesiniam tobulėjimui;
  • Papildomų naudų patektą;
  • Įmonės darbuotojų bendrus interesus atspindinčias komandines veiklas ir šventes;
  • Galimybę derinti darbą biure (Dariaus ir Girėno g.) ir nuotolinį darbą;
  • Darbą grafiku: pirmadienis – penktadienis nuo 8:00 iki 17:00 val. (galimas lankstumas);
  • 2 metų terminuotą darbo sutartį su galimybe pakeisti į neterminuotą;
  • Draugišką darbo aplinką.

Jei manai, jog šis darbo pasiūlymas kaip tik Tau, lauksime Tavo CV!

Informuosime tik atrinktus kandidatus, konfidencialumą garantuojame. Siųsdami savo CV Jūs sutinkate, kad UAB „Simplika“ tvarkytų Jūsų asmens duomenis galimo įdarbinimo bendrovėje ar paslaugų teikimo UAB „Simplika“ klientams tikslais. Jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą, tvarkyti, keisti bei prašyti ištrinti savo anksčiau pateiktus duomenis.
Daugiau informacijos
Laura Sadauskaitė Personalo atrankų konsultantė



Panašūs skelbimai