Ieškantiems
darbo

Administratorius (-ė) – užsakymų koordinatorius (-ė)

Administravimas / Sekretoriavimas
Vilnius
Gross atlyginimas:  1700-2100€

Apie klientą

Mūsų klientė – ilgametę patirtį sukaupusi, rinkoje pirmaujanti farmacijos įmonė, vykdanti savo veiklą tarptautiniu mastu.

Šiuo metu prie savo komandos įmonė kviečia prisijungti Administratorių (-ę) – užsakymų koordinatorių (-ę).

Aprašymas

Šioje pozicijoje Tu būsi atsakingas (-a) už:
  • Kasdienės biuro veiklos koordinavimą ir nuolatinį bendravimą su klientais, tiekėjais bei kitais įmonės padaliniais;
  • Įmonės vidaus ir personalo dokumentacijos bei korespondencijos administravimą;
  • Pagalbą organizuojant vidinius įmonės renginius;
  • Darbą su klientų užklausų/užsakymų priėmimu ir koordinavimu vidinėje įmonės sistemoje;
  • Kylančių problemų, susijusių su platinamais produktais, efektyvų sprendimą;
  • Pardavimo užsakymų, kokybės sertifikatų, sąskaitų-faktūrų ir kredito pažymų išrašymą;
  • Bendradarbiavimą su įmonės klientais, pardavimų vadybininkais, sandėlio darbuotojais ir klientų aptarnavimo specialistais;
  • Papildomų užduočių, susijusių su produktų pardavimu ir platinimu Baltijos šalių rinkose, atlikimą.

Reikalavimai

Tad, jeigu Tu:
  • Esi pasiruošęs naujiems iššūkiams, kurių metu galėsi prisidėti prie žmonių sveikatos gerinimo;
  • Turi administracinio darbo patirties ir nori šioje pozicijoje didinti žinių bagažą;
  • Puikiai komunikuoji (raštu ir žodžiu) anglų kalba (rusų kalba – privalumas);
  • Išmanai ofisines IT sistemas ir turi gerus MS Excel įgūdžius;
  • Moki efektyviai organizuoti, planuoti ir prioretizuoti savo darbus;
  • Esi savimi pasitikinti asmenybė, sugebanti išlikti rami, sprendžiant net ir sudėtingas situacijas;
  • Kruopštumas, paslaugumas ir atidumas siekiant rezultato – Tavo vizitinė kortelė,

Kandidatuok – nepraleisk savo šanso!

Mes siūlome

MES TAU SIŪLOME ne tik darbą, mes siūlome tapti mūsų bendruomenės nariu. Taip pat:
  • Dinamišką darbą tarptautinėje kompanijoje;
  • Puikias sąlygas Tavo savirealizacijai ir profesiniam tobulėjimui;
  • Galimybę kilti karjeros laiptais įmonės viduje;
  • Papildomą motyvacinį naudų paketą (sveikatos draudimą, sumą, skirtą panaudoti įsigyjant įmonės atstovaujamą produkciją ir pan.);
  • Modernų ofisą Vilniaus centro ribose;
  • Darbą draugiškoje, profesionalioje, motyvuotoje ir savo darbą mylinčioje komandoje.

Jei manai, jog šis darbo pasiūlymas kaip tik Tau, lauksime Tavo CV!

Informuosime tik atrinktus kandidatus, konfidencialumą garantuojame. Siųsdami savo CV Jūs sutinkate, kad UAB „Simplika“ tvarkytų Jūsų asmens duomenis galimo įdarbinimo bendrovėje ar paslaugų teikimo UAB „Simplika“ klientams tikslais. Jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą, tvarkyti, keisti bei prašyti ištrinti savo anksčiau pateiktus duomenis.
Daugiau informacijos
Laura Sadauskaitė Projektų vadovė



Panašūs skelbimai