Apie klientą
Jeigu išgirdęs (-usi) tokius žodžius kaip žingeidumas, atidumas bei kruopštumas pagalvoji apie save, o logistikos pasaulis Tave žavi savo dinamiškumu, tuomet ši galimybė kaip tik tau! Jei nori toliau gilinti savo žinias ir įgyti vertingų kompetencijų, kviečiame tave prisijungti prie mūsų kliento, CAT Cargo Logistics Lietuva, komandos ir tapti Logistikos klientų aptarnavimo specialistu (-e). Mes laukiame tavęs!
Aprašymas
ŠIOJE POZICIJOJE TU BŪTUM ATSAKINGA (-AS) UŽ:
- Nepriekaištingą B2B klientų aptarnavimą;
- Problemų sprendimą, bendradarbiaujant su kolegomis;
- Savalaikį ataskaitų formavimą;
- Operatyvų reagavimą į klientų užklausas;
- Pretenzijų dėl užsakymų registro administravimą;
- Vidinių įmonės ataskaitų, raportų rengimą;
- Darbą su vidinėmis IT sistemomis.
Reikalavimai
SĖKMINGAI STARTUOSI JEIGU:
- Turi B2B klientų aptarnavimo patirties;
- Esi dirbęs (-usi) logistikos srityje (esi susipažinęs (-usi) su eksportu, importu, pervežimo deklaracijomis ir pan.);
- Esi orientuotas (-a) į sprendimų radimą;
- Mėgsti kruopštų darbą ir turi geras žinias dirbant MS Office;
- Sugebi komunikuoti ir rašyti anglų kalba (B1 lygis);
- Privalumų suteiks lenkų / rusų kalbų mokėjimas;
- Turi patirties dirbant su verslo, dokumentų valdymo ar panašiomis IT sistemomis.
Mes siūlome
MES TAU SIŪLOME:
- Tapti vienos pirmaujančių Europoje logistikos įmonių komandos dalimi;
- Išsamius įvadinius mokymus, pozicijai būtinoms kompetencijoms įgyti;
- Lanksčias darbo valandas;
- Hibridinį darbo modelį;
- Draugišką darbo aplinką ir visuomet padėti pasiryžusius kolegas.
Jeigu mėgsti nueiti ekstra mylia bei esi atsakingas (-a). Nedvejok ir siųsk mums savo CV, pasikalbėkime! 😊
Informuosime tik atrinktus kandidatus, konfidencialumą garantuojame. Siųsdami savo CV Jūs sutinkate, kad UAB „Simplika“ tvarkytų Jūsų asmens duomenis galimo įdarbinimo bendrovėje ar paslaugų teikimo UAB „Simplika“ klientams tikslais. Jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą, tvarkyti, keisti bei prašyti ištrinti savo anksčiau pateiktus duomenis.