Administratorės (-iaus) darbas – vertinantiems atsakomybę ir organizuotumą
Dauguma žmonių įsivaizduoja, kad administratoriaus darbas – tik nešioti kavą, atsiliepti į skambučius ir su šypsena pasitikti svečius. Tačiau šios pareigybės apima daug funkcijų, priklausomai nuo organizacijos dydžio, veiklos pobūdžio ir vadovo paskirtų darbų bei atsakomybių.
Įdarbinimo agentūra Simplika visuomet laukia ieškančių administratoriaus darbo:
Siūlome jums galimybę išbandyti save trumpalaikiuose administraciniuose darbuose. Sudomino? Susisiekime.
Jei jums aktualus administratoriaus darbas Vilniuje arba Kaune, o gal kitame mieste, siųskite savo CV arba susisiekite su Simplika konsultantais.
Administratorės (-iaus) darbas ir pareigos. Ką reikėtų žinoti?
Jeigu svarstote apie galimybę rinktis administratoriaus profesiją, pirmiausia reikėtų susipažinti su pagrindinėmis pareigomis. Priklausomai nuo įmonės veiklos ir vadovo, šios funkcijos gali šiek tiek skirtis.
Administratorės (-iaus) darbas – komunikuoti su klientais, padėti vadovui planuoti darbus ir dienotvarkę, organizuoti susitikimus ir kitą veiklą, pasirūpinti kanceliarinėmis priemonėmis, tvarkyti dokumentus ir kt.
Biuro administratoriaus pareigos ne visose įmonėse vienodos. Pagal atliekamą darbą galima skirstyti į šias pareigybes:
Administratorius dažniausiai:
Administratorius-apskaitininkas:
Referentas, kaip ir administratorius, atlieka tuos pačius darbus, tačiau dažniausiai padeda vadovybei:
Sekretorius taip pat atlieka minėtus administratoriaus darbus, tačiau jo veikla labiau susijusi su dokumentų rengimu ir forminimu. Jis turi būti įvaldęs greito spausdinimo technologiją.
Asistentas vykdo administratoriaus pareigas, tik dažniausiai asistuoja vienam įmonės padaliniui.
Administratoriaus pareiginiai nuostatai turėtų būti įforminti įmonės dokumentuose. Kiekvienoje įmonėje jie gali šiek tiek skirtis, nes prisidės papildomos pareigos. Dažniausiai, kuo daugiau veiklos ir įsipareigojimų, tuo didesnis atlyginimas.
Pavyzdžiui, administratoriaus pareigų nurodymo sąraše, dažniausiai galima rasti šiuos punktus:
Jeigu pareigos apims ir apskaitininko veiklą, tuomet prie šių punktų prisidėtų buhalterinių dokumentų rengimas, registravimas ir koordinavimas. Kaip matome, biuro administratorius atsakingas už sklandžią įmonės veiklą.
Tad nesvarbu, kur siūlomas administratoriaus darbas Vilniuje ar Kaune, pareigybės bus labai panašios. Žinoma, jeigu tai bus laikinas darbas, pareigų ir atsakomybių sąrašas gali būti trumpesnis.
Kokie reikalavimai dažniausiai keliami administratorėms (-iams)?
Priklausomai nuo minėtų papildomų administratoriaus pareigų, kiekvieno darbdavio reikalavimai gali šiek tiek skirtis,
Tačiau galima išskirti šiuos pagrindinius:
Dažnai sakoma, kad administratorė (-ius) yra tarsi įmonės „vizitinė kortelė“, todėl tikimasi nepriekaištingos išvaizdos, itin gerų manierų ir puikių komunikacijų bei stresinių situacijų valdymo gebėjimų. Juk administratoriaus darbas turi reprezentuoti pačią įmonę.
Tačiau šių reikalavimų nereikėtų sieti su asmens išorės bruožais ir savybėmis. Administratorius tiesiog turi atitikti šiai pareigybei keliamus aprangos, tvarkos ir išvaizdos reikalavimus.
Kokių asmeninių savybių ir gebėjimų tikisi darbdavys?
Kuo didesnė įmonė, tuo aukštesnės kvalifikacijos turėtų būti administratorius. Mažesnės įmonės mielai priima ir paskutinių kursų studentus ar ilgametės patirties neturinčius kandidatus.
Tačiau dauguma darbdavių tikisi, kad administratorius:
Šį sąrašą galima būtų tęsti ir koreguoti pagal vadovo požiūrį, tačiau pats svarbiausias dalykas iš kurio tikisi kiekvienas darbdavys, kad jūs vertinsite ir mylėsite savo darbą. Tuomet natūraliai atsiskleis jūsų savybės, talentai, kūrybiškumas ir kiti įgūdžiai. Jeigu jums pritrūks žinių ar savybių, jūs mielai patobulėsite vardan savo darbo.
Administratoriaus darbas nebus sudėtingas, jei būsite tinkamai nusiteikę ir pasirengę. Tikimės, kad pateikta informacija suteikė daugiau aiškumo ir nedvejodami atsiųsite Simplika konsultantams savo CV.
Jei kyla papildomų klausimų – susisiekite ir mielai atsakysime.