Tavo atsakomybės:
• Bendradarbiauti su pardavimų komanda (Baltijos šalyse) siekiant užtikrinti sklandų komercijos darbą;
• Dalyvauti naujų produktų kūrimo procese;
• Kasdienius procesus atlikti su apskaitos programomis, Excel;
• Produktų koordinavimas – kortelių, specifikacijų administravimas, kainų valdymas;
• Kasdienis efektyvus biuro administravimas, pagalba kolegoms bei vadovams;
• Sutarčių, personalo dokumentų administravimas;
• Organizuoti įmonės šventes ir komandiruotes;
• Palaikyti gerą nuotaiką ir atmosferą biure.
Laukiame Tavęs, jeigu:
Informuosime tik atrinktus kandidatus, konfidencialumą garantuojame. Siųsdami savo CV Jūs sutinkate, kad UAB „Simplika“ tvarkytų Jūsų asmens duomenis galimo įdarbinimo bendrovėje ar paslaugų teikimo UAB „Simplika“ klientams tikslais. Jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą, tvarkyti, keisti bei prašyti ištrinti savo anksčiau pateiktus duomenis.