Aprašymas
Darbo pobūdis:
- Produktų savikainos apskaičiavimas;
- Produktų kaštų ataskaitų ruošimas;
- Produkto kainų ir ataskaitų duomenų pagrįstumo užtikrinimas;
- Bendradarbiavimas su kolegomis Vokietijoje;
- Užtikrinimas, kad visos klientų užklausos būtų tvarkomos laiku ir efektyviai.
Reikalavimai
Sėkmę darbe garantuos:
- Vokiečių kalbos žinios (B2);
- Anglų kalbos žinios (B2);
- Pažangios MS Office žinios (ypač MS Excel, pvz.: Macro funkcijos);
- Bendravimo įgūdžiai, analitinis mąstymas, dėmesys detalėms, noras mokytis.
Mes siūlome
Kodėl mus rekomenduoja darbuotojai:
- Hibridinis darbo modelis (90 proc. darbo laiko galima dirbti iš namų);
- Įvairūs mokymai ir seminarai;
- Patogios darbo sąlygos ir išmokos darbuotojams (pvz.: 13 atlyginimas, nepriklausomai nuo rezultatų)
- Multikultūrinė aplinka – kolegos visame pasaulyje;
- Vidines karjeros galimybės;
- Parama ir mentorystė iš lyderio, kuris dirba pagal Lyderystės kultūros principus;
- Palaikanti, draugiška ir motyvuota komanda;
- Malonios pertraukos: poilsio zona, stalo tenisas, futbolas, terasa ir kt.
Atlyginimas: 1950 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Darbo užmokestis nuolat peržiūrimas, didėjant kompetencijai, kyla atlygis.
Informuosime tik atrinktus kandidatus, konfidencialumą garantuojame. Siųsdami savo CV Jūs sutinkate, kad UAB „Simplika“ tvarkytų Jūsų asmens duomenis galimo įdarbinimo bendrovėje ar paslaugų teikimo UAB „Simplika“ klientams tikslais. Jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą, tvarkyti, keisti bei prašyti ištrinti savo anksčiau pateiktus duomenis.