Ieškantiems
darbo

Administratorius (-ė) – skolų vadybininkas (-ė)

Administravimas / Sekretoriavimas
Vilnius
Gross atlyginimas:  1500-2200€  Atlyginimas skiriamas atsižvelgus į kandidato turimą patirtį ir kompetencijas.

Apie klientą

Mūsų klientas – didžiausia pasaulyje statybiniais langų ir durų apkaustais prekiaujanti įmonė. Norėdami spėti su laikmečiu, įmonės darbuotojai kas dieną ieško užsakymus palengvinančių sprendimų, kokybiškų produktų bei komponentų, stengiasi kurti pridėtinę vertę klientams ir padėti jiems skirtingose rinkose būti vienu žingsniu priekyje.

Šiuo metu įmonė ieško naujo komandos nario (-ės), ADMINISTRATORIAUS (-ĖS) – SKOLŲ VADYBININKO (-ĖS).

Aprašymas

Šioje pozicijoje Tu būsi atsakinga (-as) už:

  • Įmonės dokumentacijos ir korespondencijos administravimą;
  • Biuro tvarkos užtikrinimą bei reikiamų prekių užsakymą;
  • Nuolatinį bendravimą su potencialiais klientais, tiekėjais bei kitais įmonės padaliniais;
  • Kasdienį klientų įsiskolinimų administravimą;
  • Pagalbą įmonės apskaitos skyriui;
  • Įmonės internetinio puslapio, socialinių tinklų, elektroninės parduotuvės kokybišką priežiūrą;
  • Rinkodaros/marketingo įrankių administravimą;
  • Įmonės renginių ir komandinių veiklų organizavimą.

Reikalavimai

Tad jeigu Tu:

  • Nuolatos esi kelyje į augimą ir turi didelį norą mokytis;
  • Turi administracinio darbo patirties ir nori šioje pozicijoje didinti žinių bagažą;
  • Gerai komunikuoji (raštu ir žodžiu) anglų kalba;
  • Išmanai MS Office programas ir nori įsisavinti naujas IT sistemas;
  • Gebi dirbti Dynamics 365 Business Central programa (būtų didelis privalumas);
  • Moki efektyviai organizuoti, planuoti ir prioretizuoti savo darbus;
  • Atsakingas požiūris į darbą ir žmonės, komandiškumas, sąžiningumas ir iniciatyvumas – Tavo vizitinė kortelė;,

KANDIDATUOK – NEPRALEISK SAVO ŠANSO!

Mes siūlome

MES TAU SIŪLOME ne tik darbą, mes siūlome tapti mūsų bendruomenės nariu. Taip pat:

  • Įdomų darbą tarptautinėje kompanijoje ir puikias sąlygas Tavo savirealizacijai bei profesiniam tobulėjimui;
  • Papildomų naudų patektą, įskaitant metinį bonusą, kuris priklauso nuo tikslų įgyvendinimo bei papildomą sveikatos draudimą;
  • Įmonės darbuotojų bendrus interesus atspindinčias komandines veiklas ir šventes;
  • Prireikus galimybę derinti darbą biure (Dariaus ir Girėno g. 81) ir nuotolinį darbą;
  • Darbą grafiku: I-IV 8:00 - 17:00 val., V 8:00 - 16:00 val.(galimas lankstumas);
  • Atlyginimas: 1500-2200 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Atlyginimas skiriamas atsižvelgus į kandidato turimą patirtį ir kompetencijas;
  • Puikią komandą, kurie laukia Tavęs ir yra pasiruošę padėti su kasdieniniais iššūkiais ir kartu pasidžiaugti Tavo sėkmėmis.

Jei manai, jog šis darbo pasiūlymas kaip tik Tau, lauksime Tavo CV!


Informuosime tik atrinktus kandidatus, konfidencialumą garantuojame. Siųsdami savo CV Jūs sutinkate, kad UAB „Simplika“ tvarkytų Jūsų asmens duomenis galimo įdarbinimo bendrovėje ar paslaugų teikimo UAB „Simplika“ klientams tikslais. Jūs turite teisę bet kada atšaukti savo sutikimą, tvarkyti, keisti bei prašyti ištrinti savo anksčiau pateiktus duomenis.

Daugiau informacijos
Laura Sadauskaitė Projektų vadovė



Panašūs skelbimai