Ieškantiems
darbo

KLIENTŲ APTARNAVIMO SPECIALISTAS (-Ė)

Customer Service
Visa Lietuva
Gross atlyginimas:  derybų klausimas€

Apie klientą

Mūsų klientai - Begin OÜ Estijoje įsikūrusi įmonė, kuri specializuojasi darbo laiko apskaitos ir planavimo sprendimuose. Įmonės kuriamos sistemos padeda efektyviai valdyti darbuotojų darbo grafiką, sumažinti sąnaudas ir automatizuoti ataskaitas.

Aprašymas

  • Konsultuoti ir teikti rekomendacijas klientams dėl įmonės sistemų naudojimo.
  • Sklandžiai spręsti kasdienes klientų problemas.
  • Teikti įvairiapusę pagalbą dėl vertinimo, analizės, sistemos veiklos užtikrinimo.
  • Bendradarbiauti ir aktyviai komunikuoti su kitais komandos nariais.
  • Aktyviai dalyvauti komandos susirinkimuose, planavimo sesijose.
  • Prisidėti prie komandos renginių organizavimo.

Reikalavimai

  • Patirtis klientų aptarnavimo srityje (CRM įrankių išmanymas - privalumas).
  • Puikūs lietuvių, lenkų ir anglų kalbos įgūdžiai (rusų kalba - privalumas).
  • Iniciatyvumas, atvirumas ir motyvacija.
  • Geri laiko valdymo įgūdžiai.
  • Pasitikėjimas ir ryžtas bendraujant su klientais.

Mes siūlome

  • Nuotolinis darbo modelis.
  • Papildomos apmokamos laisvos dienos.
  • Neribota audioknygų prenumerata.
  • Mokymų, seminarų biudžetas.
  • 2 metiniai įmonės susitikimai, skirti komandos formavimui.
  • Konkurencingas atlygis - 2000 gross/eur.
Daugiau informacijos
Evelina Žarska Jaunesnioji personalo atrankų specialistė



Panašūs skelbimai