Apie klientą
Mūsų klientai - Begin OÜ Estijoje įsikūrusi įmonė, kuri specializuojasi darbo laiko apskaitos ir planavimo sprendimuose. Įmonės kuriamos sistemos padeda efektyviai valdyti darbuotojų darbo grafiką, sumažinti sąnaudas ir automatizuoti ataskaitas.
Aprašymas
- Konsultuoti ir teikti rekomendacijas klientams dėl įmonės sistemų naudojimo.
- Sklandžiai spręsti kasdienes klientų problemas.
- Teikti įvairiapusę pagalbą dėl vertinimo, analizės, sistemos veiklos užtikrinimo.
- Bendradarbiauti ir aktyviai komunikuoti su kitais komandos nariais.
- Aktyviai dalyvauti komandos susirinkimuose, planavimo sesijose.
- Prisidėti prie komandos renginių organizavimo.
Reikalavimai
- Patirtis klientų aptarnavimo srityje (CRM įrankių išmanymas - privalumas).
- Puikūs lietuvių, lenkų ir anglų kalbos įgūdžiai (rusų kalba - privalumas).
- Iniciatyvumas, atvirumas ir motyvacija.
- Geri laiko valdymo įgūdžiai.
- Pasitikėjimas ir ryžtas bendraujant su klientais.
Mes siūlome
- Nuotolinis darbo modelis.
- Papildomos apmokamos laisvos dienos.
- Neribota audioknygų prenumerata.
- Mokymų, seminarų biudžetas.
- 2 metiniai įmonės susitikimai, skirti komandos formavimui.
- Konkurencingas atlygis - 2000 gross/eur.