Laikinai samdomo (-os) administratoriaus (-ės) paslauga suteikia galimybę užtikrinti nenutrūkstamą kasdienį darbą darbuotojų atostogų, ligos arba motinystės atostogų metu. Laikinai samdomo (-os) administratoriaus (-ės) paslauga gali tapti idealia išeitimi tiek darbdaviui, tiek darbuotojui. Į šią paslaugą įeina administratoriaus (-ės) atranka ir jo nuoma trumpalaikiu ar ilgalaikiu pagrindu (apibrėžtam laikotarpiui). Administratorių nuoma – tai galimybė samdytis administratorius tiesiogiai neįdarbinant jų savo įmonėje.
Kuo jums tai naudinga?
Šis įdarbinimo būdas naudingas tiek darbdaviams, tiek darbuotojams. Staiga prireikus administratoriaus (-ės), atranka gali užimti nemažai laiko, ko pasekoje, dėl administratoriaus nebuvimo, gali sutrikti sklandi įmonės veikla. „Simplika“ laikino administratoriaus įdarbinimo paslauga išgelbės nuo papildomų rūpesčių. Jeigu jums iškilo administratoriaus poreikis dėl nenumatytų darbuotojų ligų, nuolatinių darbuotojų atostogų ar motinystės atostogų – mes pasiūlysime jums laikinojo administratoriaus įdarbinimo sprendimą.
Laikinajam administratoriui (-ei) ši paslauga taip pat yra naudinga, nes tai suteikia galimybę „pasimatuoti“ šio darbo specifiką, įgyti reikalingos patirties, o kartais net tęsti savo karjeros kelią toje įmonėje.
Procesai, kuriuos mes įvykdome laikinojo administratoriaus įdarbinimo atveju:
Jei darbdavys pageidauja, galime perimti ir:
Ieškote laikinos administratorės (-iaus) savo verslui?